  • Data: 2011-03-07 20:59:07
    Temat: Re: Brak papierowej wersji faktury za Internet
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-07, Ajgor <n...@...pl> wrote:

    [...]

    > A jak się ma sprawa z Netią? Wlasnie przechodze z Dialogu do Netii. W
    > dialogu mialem faktury na pismie, a w Netii mam miec e-faktury.

    Nie korzystałem, ale:
    http://www.netia.pl/pomoc_dla_domu,temat,6861,elektr
    oniczna-faktura.html
    z tego można wnioskować, że tak. Oczywiście jak już ktoś się na elektroniczne
    faktury decyduje, to warto je sobie archiwizować lokalnie, przynajmniej
    na te 6 lat, bo nie jest powiedziane nigdzie że dostawca musi przez
    6 lat archiwalne faktury udostępniać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl