eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBrak danych o kraju klientaRe: Brak danych o kraju klienta
  • Data: 2015-03-11 15:52:33
    Temat: Re: Brak danych o kraju klienta
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Teraz doczytałem, że - jak dobrze rozumiem - potrzebne są dwa dowody na kraj klienta:

    "w przypadku gdy nie zachodzi żadne z powyższych ustalamy miejsce opodatkowania
    usługi na podstawie dwóch dowodów, które nie mogą być ze sobą sprzeczne"

    http://blog.ifirma.pl/2014/10/od-2015-roku-zmiany-w-
    zakresie-rozliczenia-sprzedazy-uslug-elektronicznych
    -telekomunikacyjnych-oraz-nadawczych-moss/

    A w najlepszym razie będę miał tylko jeden dowód na kraj (IP klienta) i to nie
    zawsze. Czy wobec tego mogę korzystać z MOSS? A jeżeli nie, to powinienem przyjąć, że
    miejscem opodatkowania jest Polska?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1