  • Data: 2004-04-24 20:21:54
    Temat: Re: Błedny PIT-11 - co z zeznaniem rocznym?
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    news:c6ehfi$gmc$2@inews.gazeta.pl...

    > pit-11 z umowy o pracę? pracujesz tylko u tego pracodawcy , czy jeszcze
    > gdzieś indziej?
    > pacowałeś przez cały rok?

    Wiem do czego dążysz - czy pracodawca miał obowiązek odliczać czy nie. Otóż
    miał, bo pracowałem przez cały rok u tego samego pracodawcy. Dlatego zadałem
    pytanie, które powtarzam:

    Co zrobić, gdy pracodawca źle obliczał zaliczki nie wykazując kosztów (które
    się należały) w PIT-11 (ani nie odliczając co miesiąc). Czy mogę je sobie ot
    tak wykazać na PIT-37 czy też najpierw żądać korekty PIT-11 (i wysokości
    całorocznych zaliczek) i później korygować swoje zeznanie roczne???

    Pzdr,
    BaLab