  • Data: 2009-04-16 21:25:15
    Temat: Re: Błąd w przelewie VAT (nadpłata)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    berni pisze:

    > Co zrobić gdy na konto US przelałem zbyt dużą kwotę za VAT (deklaracja
    > jest ok) ? Nie doliczyłem dokładnie i dokonałem sporej nadpłaty. Czy

    miałem podobną sytuację, ale z PIT nie z VAT.
    zadzwoniłem do US i zapytałem. oficjalnie mogłem napisać pismo, że sie
    pomyliłem i że przeksięguję na przyszły miesiąc albo zwrot. Ale Pani mi
    powiedziała nieoficjalnie, że najprawdopodobniej po takim piśmie czeka
    mnie od razu kontrola. I że ponieważ to był podatek za październik, że
    lepiej doczekać do końca roku i od razu się rozliczyć na początku roku
    wpisując kwotę zapłaconą (tą za dużą). Że tak niby mniej zwrócą uwagę,
    bo po co sobie robić problem. I tak właśnie zrobiłem.

    co prawda z VAT jest trochę inaczej, bo to co miesiąc... ja bym pisał
    pismo, ale zadzownił - w US też są ludzie ...

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl

    Jura Krakowsko-Częstochowska,
    największa baza noclegowa, agroturystyka, pensjonaty ...