    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Błąd banku - podatki
    Date: Wed, 19 Jul 2006 10:17:13 +0200

    Dnia 19 lip o godzinie 09:26, na pl.soc.prawo.podatki, Maciej Bebenek
    napisał(a):

    > Jeśli chodzi o to zjawisko, to nic mnie nie zdziwi.

    Maciej, uważasz że to normalne i powszechne?

    > Poprawne zlecenie zawiera:
    > - nazwę i adres posiadacza rachunku
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Tego właśnie w tych przypadkach o których pisałem nie ma - jest tu wpisana
    zupełnie inna firma!!!!

    > - numer jego rachunku

    To się zgadza.

    > - nazwe i adres odbiorcy
    > - numer jego rachunku
    > - kwotę przelewu
    > - tytuł przelewu
    > - datę złożenia zlecenia

    No to też ;) - np ZUS, US tudzież inny odbiorca.

    > Niezgodność pierwszych dwóch par danych (nazwa i numer) może być
    > podstawą do odrzucenia zlecenia,

    Oooo to mi chodzi - przecież właścicielem rachunku jest firma "XXXXX" a nie
    "XXXXXX"s.c.

    > tzn. powinna być dla zlecającego i może być dla odbiorcy.

    Dla odbiorcy w zasadzie nie powinno to mieć znaczenia - jego roszczenie
    zostało zaspokojone, chociaż .... ;)
    Jeżeli np. dla ZUSu został zgłoszony rachunek na druku ZBA .... ;)))

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany