  • Data: 2004-01-19 09:54:14
    Temat: Re: Biuro rachunkowe a doradztwo podatkowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mnemonik napisał:

    > Z tego, co się dowiedziałem w Izbie skarbowej, wystarczy tylko
    > spełnienie jednego z 3 warunków, aby uzyskać zezwolenie z ministerstwa
    > na prowadzenie biura rachunkowego:
    >
    > 1. wyższe wykształcenie magisterskie na kierunku rachunkowość, i/lub
    > 2. 3 lata praktyki w zawodzie, i/lub

    Nie i/lub.
    Praktyka jest warunkiem koniecznym do uzyskania świadectwa bez egzaminu
    państwowego w każdej kombinacji wykształcenia.

    Zresztą przy egzaminie tez trzeba mieć praktykę - 2 lata.

    > A swoją drogą, może jest na grupie osoba, która ukończyła studium
    > doradcy podatkowego w Izbie skarbowej w Szczecinie i może podzielić
    > się swoimi spostrzeżeniami

    Dalej mysle że to jest kurs przygotowujący o egzaminu.
    Ewentualnie dokształcający.
    No chyba że przyjmiemy że Izba Skarbowa w Szczecinie ma uprawnienia do
    nadawania tytułu doktora ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk