eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBiuro podatkowe, ktore za mnie sie rozliczy z podatkow w Warszawie › Re: Biuro podatkowe, ktore za mnie sie rozliczy z podatkow w Warszawie
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Biuro podatkowe, ktore za mnie sie rozliczy z podatkow w Warszawie
    Date: Thu, 31 Mar 2005 11:55:47 -0600

    gilberto wrote:

    > Mieszkam na stałe w USA. Jestem zameldowany w Polsce. W roku 2004 nie zarobilem
    > niczego w Polsce. Tzn jestem rolnikiem i place KRUS. Czyli jakies tam dochody z
    > rolnictwa mam.

    Z tego co wiem, osoby mieszkajce na stale w USA rozliczają się w Polsce
    tylko z dochodów w Polsce osiągniętych i robią to w I urzędzie skarbowym
    w Warszawie. Nie wiem tylko co z tym meldunkiem, teoretycznie powinienes
    sie wymeldowac. zacznij od telefonu do US w Warszawie.
    inna sprawa to przepisy amerykanskie i ewentualna konieczność doliczenia
    polskich dochodow do amerykanskiego rozliczenia.
    Zostało ci 15 dni.