  • Data: 2015-09-08 11:10:56
    Temat: Re: Bezrobotny wykonawca
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> szukaj wiadomości tego autora

    Na stronach Ministerstwa Najszybszej Wymiany Ministrów powinny być dla
    obywateli wzory dokumentów w takich sprawach.
    Ale w nadwiślańskiej prowincji motłochowi wmawia się konieczność dyskusji o
    tym, która baba której babie w którym programie gdzie włożyła grabie i który
    osieł z którym innym osiełem lubi lub nie lubi i czy z lewego czy z prawego
    profilu (zanim razem nie pójdą na wspólną wódkę, za nasze).
    130 lat zaborów i 40 lat socjalizmu straszliwie nas ogłupiło niestety.

    -----