  • Data: 2003-01-24 17:02:11
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pix <p...@w...pl> wrote:
    > Tobie się chyba wydaje, że definitywne rozejście się z UE pozostawi
    > wszystko tak jak jest dzisiaj, a będziemy "tylko" poza Brukselą.

    Jasne.Gwarantują to nam zupełnie inne porozumienia.

    > A pomyślałeś o tym że jednym z efektów takiego rozwoju wydarzeń może
    > być wprowadzenie dla nas wiz ?

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz.A dlaczego dzisiaj ich nie mamy?
    Przecież nie jesteśmy w UE.Patrz wyżej.

    > Wtedy będziesz mógł klatkę opuścić - ale tylko w stronę Białorusi o ile
    > Łukaszenko na to się zgodzi ;-)

    Czarny scenariusz euroentuzjastów.Jeden z diabłów jakim straszy z ekranu

    > Zastanów sie jeszcze nad kwestiami ceł, postępowaniami antydumpingowymi
    > wobec naszych firm itp. itd.

    Kwestie ceł itd regulują zupełnie inne porozumienia nie mające nic
    wspólnego z UE.

    > Niestety propaganda antyunijna pokazuje tylko jedną stronę medalu i
    > zupełnie przemilcza konsekwencje powiedzenia "nie".

    Za to prounijna widzi tylko same dobre strony,a tych jest niewiele i
    ograniczają się tylko do "możliwości"

    > Chyba się nie łudzisz, że jeśli "nie wejdziemy" to nasza rodzima wadza
    > zacznie obniżać podatki ? :-)))

    Tu nie mam żadnych złudzeń.UE też nam ich nie zmniejszy-co najwyżej pójdą
    w górę-bo bycie w UE kosztuje niestety,a gospodarka nie będzie się lepiej
    rozwijać (byle nie gorzej)

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet