  • Data: 2003-03-14 06:40:44
    Temat: Re: Bardzo dziwny podatek gruntowy
    Od: "Bogus" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Bajorek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b4q5jr$euv$1@sklad.atcom.net.pl...
    > Witam.
    > Nie wiem jak bylo w poprzednich latach ale na rok 2003 dostalem do zaplaty
    > 15,20 zl
    > za dzialke 9 arów. W zeszlym roku jak dobrze pamietam bylo yego cos okolo
    30
    > zl za pol roku.

    No ja bym się tak znowu strasznie nie przejmował !

    Jednak rzadko w naszym kochanym państwie obniża się jakieś opłaty
    obywatelowi. Ja np. w związku z tą "obniżkową reformą" płacę wyższy czynsz
    za mieszkanie (zwiększył się właśnie podatek od gruntów) a moim rodzicom
    podnieśli dwukrotnie (!!!) podatek za działkę, na której stoi ich dom.

    Pozdrawiam
    Boguś