  • Data: 2020-02-05 01:02:55
    Temat: Re: Bank interpretuje
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    [przypominam, że nie wolno czytać tego,
    co umieszczam w nawiasach kwadratowych]

    "cef" 5e392324$0$17361$6...@n...neostrada.pl

    > Poprawne, to wg mnie powinno mieć podpis kogoś upoważnionego
    > może nawet stempelek firmowy, choć to niekoniecznie.
    > Masz pełnomocnictwa od wszystkich klientów?

    Nie pytałbyś, gdybyś czytał to, co piszę -- płatnicy podpisują,
    nie ja. Ja zanoszę podpisane i podstemplowane a bank ma wzory
    podpisów itp...

    > Załóżmy, że jest to mój problem,

    Twym problemem jest pytanie mnie
    z jednoczesnym nieczytaniem tego, co piszę.

    > że nie wiem jak to rozwiązujesz.
    > Wyjaśnij zatem dlaczego nie musisz mieć na poleceniach przelewu podpisu posiadacza
    a jeśli masz to jak to robisz.

    > Nie chodzi o legitymowanie posłańca.
    > Jeśli tylko dostarczasz

    Tylko DOS_tarczam.

    > a nie zlecasz w okienku,
    > to w jaki sposób wyprodukowane przez Ciebie druki
    > są poprawnymi zleceniami płatniczymi?

    Są opatrywane podpisami płatników i pieczęciami firmowymi. :)
    Pieczętowanie i podpisywanie nie do mnie należy, ale do płatnika.

    > Latasz po firmach, żeby to podpisywali czy pieczętowali?

    Na razie nie mam stosownej licencji, ale nawet
    wtedy, gdybym miał takową, raczej nie latałbym
    aż tak daleko... ;)

    [nawet do sracza nie latam -- zwykle chodzę
    tam powoli, majestatycznie, spokojnie... on
    chyba myli mnie z Koliną... latanie nocą?...
    zaraz by sąsiedzi szumieli, że hałasuję...
    czy on wie, jak głośne są łopaty śmigłowców?...
    na pewno wie -- więc jak/co? nie wie, że lubię
    pracować nocami?... nie jestem Benedyktem XVI,
    by latać dla hecy...]

    --