  • Data: 2002-12-16 08:38:40
    Temat: Re: Balagan w KPIR (ogromny balagan)
    Od: j...@i...pl (Piter) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > A ja bym zrobi? KPiR od pocz?tku - ju? poprawnie. Je?eli nie by?o w
    > mi?dzyczasie kontroli to przeksi?gowanie na nowo i wydruki mo?esz sobie
    > zrobi?. US wed?ug mnie nie ma jak doj??, ?e jest to poprawiona ksi?ga.
    > B??dy w deklaracjach mo?na wyt?umaczy? - je?eli ka??. Po zap?aceniu
    > odsetek nie powinni si? czepia?.

    Hmm, myslalem o tym, ale nie bardzo wiem w jaki sposob mial bym im
    wytlumaczyc rozbieznosci miedzy tym co jest w ksiazce a tym co jest na
    PIT'cie. Pomrocznosc jasna? :-)
    Ksiazke prowadzilem recznie, zadnej kontroli nie bylo, wiec w jeden
    wieczor powinienem sie z tym obrocic, tylko te rozbieznosci KPIR-PIT
    mnie martwia.
    Przy dokumentach korygujacych jakos by to chyba lepiej wygladalo,
    tylko jak to w ta ksiazke powpisywac?
    Odsetki sa w sumie smieszne, kwoty rzedu 600zl * 30 dni, wiec to nie
    jest problem, problem jest jak to zrobic poprawnie i zeby sie nie
    czepiali specjalnie.

    Pozdrawiam, Piotrek