eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBEZROBOCIE !!! Proszę o opinię bezrobotnych na ten temat !! › Re: BEZROBOCIE !!! Proszę o opinię bezrobotnych na ten temat !!
    From: "Kamila" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: BEZROBOCIE !!! Proszę o opinię bezrobotnych na ten temat !!
    Date: Sun, 18 Jan 2004 17:27:03 +0100

    Użytkownik "Paweł Czerwiński" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1820.0000017e.40096c22@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. W związku z czym
    > potrzebuje Twojej pomocy. Czy możesz poświęcić mi chwilę swojego cennego
    czasu
    > i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak kliknij na link poniżej,
    > przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie ankiety zajmuje jedyne
    około
    > trzech minut.

    Ankieta moze i fajnie wyglada, szkoda tylko ze zadnych sensownych informacji
    za jej pomoca sie nie zbierze (a juz na pewno nie wowczas, gdy na jej
    wypelninie poswieci sie zaledwie 3 minuty). Jak juz sie decydujemy sami
    ulozyc ankiete (zamiast w ramach przeciwdzialania bezrobociu zlecic to np.
    bezrobotnemu absolwentowi marketingu :-)) to moze warto siegnac po fachowa
    literature z tego zakresu - wbrew pozorom ankiet nie uklada sie wedle
    wlasnego widzimisie, obowiazuja pewne zasady.
    Przepraszam za niewykazanie zrozumienia

    Pzd.
    Kamila