    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Awaria programu księgowego
    Date: Mon, 22 Nov 2004 15:43:20 +0100

    > Użytkownik "AM" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A gdzie masz kopie zapasowe ??

    No własnie. Ustawa o rachunkowości nakazuje dbac o bezpieczeństwo
    danych. Jeżeli awaria programu powoduje utratę calej bazy to chyba cos
    jest nie tak.
    Rozumiem że straciło sie tydzień, no dwa tygodnie pracy ale cały rok??
    Nagrywarki CD sa już naprawdę tanie a płyta kosztuje ok 1 zł.

    Ciężko coś poradzic na sytuację która nie powinna sie była zdażyć.

    Jeżeli jedna mamy co miesiac drukowane pełne dzienniki i zestawienia
    obrotów i sald to teoretycznie mamy księgi. Mozna by więc prowadzic je
    po prostu dalej, wpisując wartośc z ostaniego zestawienia obrotów i sald
    jako bilans otwarcia.
    Ale jeżeli nie ma tych wydruków (w końcu nie ma juz obowiązku, wystarczy
    drukowac raz do roku) to jest bieda, trzeba księgi odtworzyć.

    Maddy z archiwum nigdy nie starszym niż 5, góra 7 dni

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813