  • Data: 2007-06-20 11:51:58
    Temat: Re: Autohandel
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 12:08, AgataM <a...@o...eu> wrote:
    > AgataM napisał(a):
    > Przepraszam, muszę doprecyzować:
    >
    > Dzięki serdeczne. Ale czytałam kiedyś (nie mogę
    > tego znaleźć) interpretację, że w przypadku paliwa
    > do "testowania" samochodów osobowych(np przez klienta,
    > jazy próbne, itp) przeznaczonych na sprzedaż,
    > można odliczać VAT. Nadal mam wątpliwości...

    Szukałam czegoś na szybko, ale nic nie znalazłam. Sprawdzę wieczorem.
    Wiem natomiast, że w przypadku firm, które zakładają instalacje gazowe
    do samochodów, paliwo do testowania można zaliczyć do kosztów
    produkcji (testowanie szczelności) i wtedy VAT można odliczać -
    interpretacja US.
    Ale w takim przypadku, jak opisałaś, to ja byłabym ostrożna.

    Ale to jeszcze sprawdzimy.
    Zresztą są tu jeszcze mądrzejsze głowy, więc pożyjemy - zobaczymy :)

    Pozdrawiam,
    Jagna