  • Data: 2002-03-23 20:05:47
    Temat: Re: Art. 33 ust.1 ustawy o VAT
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, że orzecznictwo jest różne, ale może ktoś z Was ma jakieś
    > doświadczenia w tym temacie. Czy obronię się ?
    > Urząd naliczył podatek należny od faktur proforma,

    Przyznam, że zupełnie nie rozumiem skąd się bierze takie
    stanowisko US i w ogóle jakieś orzecznictwo w tej mierze.
    Nigdzie w ustawie nie ma mowy o czymś takim jak faktura proforma.
    Art.33 rozumiem zupełnie inaczej :-)
    Może chodzi im o zgodną z definicją tej faktury zapłatę podatku
    na niby?
    Wiem, że Ci nie do śmiechu, ale warto wziąć sobie do serca rady, które
    tu już padły
    i unikać w dokumentach ofertowych i innych nieszczęsnego słowa:
    faktura.

    I pamiętaj podstawą opodatkowania jest obrót!!!

    CEZ