  • Data: 2003-03-25 18:03:48
    Temat: Re: Aport Vat ponownie
    Od: "Jerry" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0303251305310.-457131@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Tue, 25 Mar 2003, Jerry wrote:
    > [...]
    >
    > A cytat z ustawy ci się nie spodobał ? ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Sympatycznie dziękuję. Dodam, iż najwyraźniej mam bardzo opóźnioną skrzynkę,
    bo gdy skopiowałem pytanie jeszcze nie widziałem odpowiedzi. Jestem bardzo
    wdzięczny za ten cytat.
    Potrzeba była nagła, bo dzisiaj trochę handlowałem i jednak się zwolniłem z
    VAT (stawka ZW).

    Dopowiem, że nie musisz się starać następnym razem. To już było świetne. Nie
    wyobrażam sobie, aby mogło być lepiej. A narodu i jego wymagań do tego nie
    mieszajmy.

    Pozdrawiam bardzo Ciebie oraz Maddy.
    Jerry