  • Data: 2004-11-19 15:48:16
    Temat: Re: Aparat z 2000 zł - losy ksiegowe
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl> szukaj wiadomości tego autora

    P.S.

    A co np. z takim fantem:
    kupilem "na firme" paczkę czystych CD.
    Uzylem ich do wypalenia danych, powiedzmy
    ze byly to jakies oferty, ktore wyslalem do
    potencjalnych klientow.

    Nie mam juz wiec tych CD u siebie.
    Nie bede wiec ich chyba przy likwidacji firmy,
    wg faktury, wliczac do "rzeczowych składników majątku".
    To by byla paranoja.

    No dobrze - ale jak mam udowodnic, ze je wykorzystalem
    w taki a nie inny sposob?

    Mam prowadzic ewidencję losów kazdej kupionej plytki CD?

    O ile wiem, to "ewidencja wyposazenia" obowiazuje
    od wartosci >1500 zl i wlasnie temu sluzy.

    No wiec co z tymi drobnymi przedmiotami,
    ktore sie zuzywaja, ale ich natura jest taka, ze
    "wybywają" ode mnie - tak jak te czyste CD?

    Dzieki,

    latet