    From: maruda <m...@g...mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja oprogramowania werjsa OEM
    Date: Wed, 04 Jun 2003 18:24:46 +0200

    04.06.2003 15:12, persona, tytułująca się 'Gotfryd Smolik news', napisała:
    > On Sun, 1 Jun 2003, maruda wrote:
    > [...]
    >

    > A jest tam narzędzie do omakrowania stanów, zdarzeń i akcji ?
    > Taki VBA, żeby podstawowe operacje typu "po polsku słowo będące
    > pojedynczą literą [jak: i, z, a, w] nigdy nie znajduje się na
    > końcu linii" rozwiązać wedle własnego uznania - i które przypomina
    > w składni coś ogólnie znanego ?

    Z tego, co piszesz, to wyglada na to, ze potrafisz poprawnie sformatować
    pracę dyplomową (z pełną automtyzacją). Większość, jak wiesz, pisze
    teksty "enterując" każdy wiersz.

    OO ma solidne narzędzie edycji makr. Jest też bardziej konfigurowalny,
    niż MS Office. Co do Twojego zapytania, to nie sprawdzałem. Ale instalka
    z www.openoffice.pl kosztuje 50MB. Warto sprawdzić.

    OO jest rozwinięciem darmowego kiedyś pakietu Suna - StarOffice.