  • Data: 2005-05-21 08:24:48
    Temat: Re: Allegro-konkretny problem (długie)
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pozycja w moim budzecie). Pracuje i w zwiazku z tym jest za mnie
    odprowadzany
    > ZUS. Czy musze odprowadzac dodatkow składki ZUS-owskie przy prowadzeniu
    > opisanej działanlości, jeśli tak to w jakim zakresie?
    ubezpieczenie zdrowotne obecnie 154,61zł.

    > Czy moge zarejestrowac dzialanosc z data wsteczną? Powiedzmy 1.1.2005.
    > --
    Ja bym tego nie próbował, prowadzenie nielegalnej DG, ukrywanie dochodów
    wezwania, kontrole
    nerwy - po co.

    >(zawsze moge powiedziec ze dotychczas wyprzedawalem bibliteke po Babci).
    I tego trzeba się trzymać a jak chcesz mieć teraz spokojne sumienie to
    zarejestruj DG i płać 3% zryczałtowany podatek powyżej 5153,66 złote
    przychodu miesięcznego
    tj. 5153,66*3%= podatek obliczony 154,61 - ulga opłacone obowiązkowe
    ubezpieczenie zdrowotne 154,61 = 0 zł.
    A jeszcze jedno jeżeli wybierzesz ryczałt nie będziesz miał prawa do
    wspólnego rozliczania się z małżonką lub jako samotny rodzic.
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl