  • Data: 2013-07-25 10:37:28
    Temat: Re: Aktualizacja ZAP-3 przez internet
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.06.2013 poszukiwacz <o...@g...com> napisał/a:

    > Teraz chcę wysłać ZAP-3 i za cholerę nie widzę takiej możliwości
    > w aplikacji e-Deklaracji.
    > Zaktualizowałem e-Deklaracje ale nadal nie widzę formularza ZAP-3.

    Na mnie też trafiło, skrobnąłem maila do pomocy i dostałem odpowiedź:

    "Program Desktop e-Deklaracje umożliwia przesyłanie wybranych
    deklaracji wyłącznie bez podpisu kwalifikowanego. Natomiast
    wniosek ZAP-3 należy przesyłać wyłącznie z zastosowaniem
    podpisu kwalifikowanego. Dlatego też, wniosek ten nie jest
    dostępny na liście deklaracji programu Desktop"

    Czyli kupa- przynajmniej do następnej nowelizacji lewa.
    Nic to, pójdzie poleconym.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.