  • Data: 2004-01-18 08:24:20
    Temat: Re: Absurd czy ja czegoś nie rozumiem
    Od: "MDK" <a...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
    <s...@s...com.pl>
    napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0401172123280.-98834891@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Sat, 17 Jan 2004, cef wrote:

    [..]
    Ufff,
    Widzę że w końcu zaczeliśmy nadawać "na jednej fali".
    Jak juz wspomniałem nie jestem księgowym, pierwszy raz piszę cokolwiek na tą
    grupę.
    Trudno mi jest nadążać za wywodami popartymi w "tle" ,
    wiedzą i praktyką jak mniemam.
    Często piszesz że coś wiesz i już, ja muszę wiedzieć jaki przepis to
    reguluje,
    inaczej nie jestem w stanie odpowiedzieć "online"
    Pozwól że sobie poczytam i później podsumuję .

    Pozdrawiam
    Karol