    From: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 2009 rok
    Date: Tue, 6 Jan 2009 11:52:09 +0100

    > Tyko że ile to będzie miesięcznie. Z matematycznego zaokrąglania 4/5
    > wynika że 46,34 ale niektóre źródła podają 46,33 zł /w tym urzędy
    > skarbowe/. Jak to jest z tym? Po podzieleniu przez 12 wychodzi 46,335.
    > Imo powinno być 46,34 a może było jakieś rozporządzenia MF, którego nie
    > zauważyłam? Na jakiej podstawie urzędy podają 46,33.

    Wznawiam działalność po kilku latach i chciałem zapytać, jak to teraz jest.
    Czy kwotę wolną od podatku trzeba odliczać przez cały rok po 1/12, czy można
    jednorazowo za pierwszym razem?
    I przy okazji, czy dalej pierwszego PITa muszę wysłać dopiero jak powstanie
    obowiązek podatkowy, czy trzeba wysyłać zerówki?

    pozdrawiam
    Mariusz