  • Data: 2002-11-14 01:22:19
    Temat: Re[2]: poprawnośc nr NIP - gdzie to sprawdzić ?
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 13 listopada 2002 o godzinie (20:20:10) napisano:
    JB> Witam,

    JB> ok.

    JB> hmmm sprawdzalam swoje numery. NIP mam w porzadku, ale GUS chyba sie pomylil
    JB> bo mam zly REGON ;) hihi. Chyba maja cos nie tak ze skryptem. Conajmniej w
    JB> zakresie REGONu....

    JB> pzdr
    JB> Aska

    Mialem przez kilka lat zly PESEL - blad popelnil urzad (pomylka
    pracownika przy wpisywaniu w dowod). Sprawa wyszla przy weryfikacji w
    banku podczas zakupu swiadectw udzialowych NFI. Oczywiscie zmienic
    dowod musialem na wlasny koszt :( choc dzisiaj pewnie bym tak latwo
    nie odpuscil.

    Moze ten zly NIP tez powstal w ten sposob? Zanim sie zerwie
    wspolprace, warto poprosic o decyzje o nadaniu numeru NIP - a nuz jest
    taki jaki podaje kontrahent?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl