  • Data: 2002-11-14 01:22:08
    Temat: Re[2]: "Zapłaconogotówką"
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 13 listopada 2002 o godzinie (19:57:38) napisano:

    b> Użytkownik "Niebieski" <i...@o...pl> napisał w wiadomo?ci
    ..
> [...]

    b> A kto pyta ?
    b> Urzędnik skarbowy, tak zło?liwy, że głupi do granic absurdu ???

    b> Formalnie sposób zapłaty nie oznacza sposobu dokonania tej czynno?ci.
    b> Mi się często zdarza płacić przelewem faktury na których sposób: gotówka.

    b> Zapłacono, to czas przeszły, czynno?ć dokonana.

    Co gorsze (dla tych, dla ktorych jest to to samo), ze taka faktura
    jest formalnie niezaplacona i kontrahent, jesli jest nieuczciwy, moze
    domagac sie ponownej zaplaty. I ma ogromne szanse na wygranie przed
    sadem, gdyby doszlo do sporu przed ta instytucja.

    To nie jest tylko teoretyczne rozwazanie, bo spotkalem sie z takim
    przypadkiem dwa lata temu - firma spod Wroclawia w ten sposob sobie
    "dorabiala". Na szczescie szybko wpadli za inne przekrety.

    Jesli nie ma dopiska "zaplacone" (nie musi byc pieczatka), zawsze
    prosze o dopisanie tego na fakturze, nawet recznie, mimo nie tak znowu
    rzadkiego oporu ze strony sprzedawcow.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

    "Istnieje tylko jedna grupa ludzi, która myśli o pieniądzach więcej
    niż bogaci, a mianowicie ubodzy."