  • Data: 2003-09-30 12:05:39
    Temat: Re[2]: Spółkakapitałowa zawieszona od 1996r
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 29 września 2003 o godzinie (08:28:38) napisano:

    Moglbym, ale nie mam obecnie czasu.

    Ł> (to przejaw mojego lenistwa, domyślam się, iż ustawa KRS - zaraz to sprawdzę
    Ł> ale tak czy tak bardzo proszę o podstawę)

    Rzuc okiem na ustawe o wprowadzeniu ustawy o KRS (nie ustawe o KRS!) z
    dnia 20 sierpnia 1997 roku o nazwie: "Przepisy wprowadzające ustawę o
    Krajowym Rejestrze Sądowym". Wszystko jest w nieco zagmartwany sposob
    opisane w rozdziale 1. Szukaj hasel: "wolne od oplat" i "wpis
    bezplatny" :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl