  • Data: 2004-06-08 12:30:23
    Temat: Re[2]: Odp: odliczenie VAT od srodkow trwalych -
    Od: a...@o...pl (asko) szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie i bardzo dziękuję za odpowiedź.
    Ponieważ nie mam dużego doświadczenia w księgowości - więc nie zawsze
    dobrze rozumiem wszystkie przepisy :-(
    W tym wypadku oparłam się na opinii bardziej ode mnie doświadczonych
    osób, które takie właśnie informacje usłyszały m.in na kursach dotyczących
    nowego VAT.
    A że nowa ustawa nawet wg opinii pracowników "aparatu podatkowego" :-)
    np. Izby Skarbowej jest napisana takim językiem że nawet najwięksi
    specjaliści mają problemy z jej zrozumieniem - więc tym bardziej nie
    wstydzę się że miałam z tym problemy :-)

    Pozdrawiam
    Ania