    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 15 latek i sprzedaż jabłek
    Date: Tue, 28 Jul 2009 10:29:28 -0500

    witek wrote:

    > Z wyjątkiem prostytucji, reszta w Polsce jest opodatkowana.

    Do głowy przychodzą mi trzy pomysły na które US może wpaść

    a)zatrudnienie przez ciebie pracownika sezonowego, od którego
    powinienies zapłacic ubezpieczenie, zus i podatek

    b)darowizna od ciebie dla niego, od której powinienies odprowadzić
    podatek i VAT

    c)prowadzenie przez niego niezarejetrowanej działaności gospodarczej

    kombinacje powyższych, szczególnie b+c, są również miel widziane przez
    US. Obie strony można wówczas złupić.
    Na dokładkę do punktu a) może się jeszcze przyczepić inspekcja pracy, ze
    niezapewnienie stanowiska pracy, zajmowania pasa drogowego bez
    zezwolenia, sprzedaż w miejscu niebezpiecznym
    Pewnie jeszcze parę innych pomysł się wykluje za chwile.