  • 1. Data: 2007-04-11 13:36:05
    Temat: RSA - zwolnienie lekarskie
    Od: mmartur <m...@g...pl>

    Witam

    Może ktoś pomoże rozliczyć zwolnienie lekarskie. Przedsiębiorca nie
    wypłaca chorobowego wynagrodzenia, dostał zwolnienie lekarskie od
    pracownika od 15.03 - 31.03. Jaki kod podać świadczenia/przerwy? Czy
    podawać kod choroby? Rozumiem, że za dni pracy od 01.03-14.03 wylicza
    proporcjonalnie składki. Pytam w imieniu osoby znajomej, bez dostępu do
    netu.

    Artur

  • 2. Data: 2007-04-11 13:42:52
    Temat: Re: RSA - zwolnienie lekarskie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    mmartur napisał(a):
> [...]
    > podawać kod choroby? Rozumiem, że za dni pracy od 01.03-14.03 wylicza
    > proporcjonalnie składki. Pytam w imieniu osoby znajomej, bez dostępu do

    A czemu nie wypłaca wynagrodzenia chorobowego?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2007-04-11 13:51:30
    Od: mmartur <m...@g...pl>

    nie wiem, napisałem to co mi podał. Mógłby ktoś pomóc, proszę