eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[REQ] Odliczenie odsetek kredytowych za zakup nieruchomości... › [REQ] Odliczenie odsetek kredytowych za zakup nieruchomości...
  • Data: 2004-05-20 15:29:53
    Temat: [REQ] Odliczenie odsetek kredytowych za zakup nieruchomości...
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Chciałbym zapytać obeznane osoby, czy można odliczać odsetki od
    zaciągniętego i spłacanego nadal kredytu hipotecznego zaciągniętego w banku
    n apoczątku 2004r., na rzecz wykupu od Urzędu Miasta nieruchomości wraz z
    budynkiem mieszkalnym?
    W budynku tym mieszkam od urodzenia i nie mam innych mieszkań/domów, więc
    zaspokoiłem tym zakupem swoje potrzeby mieszkaniowe.
    Czy w tym przypadku można stosować to odliczenie odsetek:
    http://www.wcip.pl/info_content.php?id=1&p=4 - punkt 4 tabeli

    Czy też nie mogę odliczyć absolutnie nic z powodu iż nie jest to
    nowobudowany budynek?
    Za wszelkie pomocne odpowiedzi - dziękuje.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany