  • Data: 2005-02-23 20:44:26
    Temat: RE: Ile składki na ubezpieczenie społeczne za grudzień?
    Od: c...@r...com (ChrisS) szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    obie strony mają rację :D
    Składki na społeczne _z chorobowym_ 502,56 zł
    Składki na społeczne _bez chorobowego_ 469,19 zł

    Pytanie z dziedziny wróżbiarstwa: dlaczego księgowa nie wie, że nie chcesz płacić
    choobowego lub dlaczego nie wiesz, że księgowa zgłosiła Cię do dobrowolnego
    chorobowego.

    Pozdrawiam
    ChrisS