eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPzychód z prowizji (miesięczny) a zawieszona działalność gospodarcza › Pzychód z prowizji (miesięczny) a zawieszona działalność gospodarcza
  • Data: 2012-01-12 21:25:32
    Temat: Pzychód z prowizji (miesięczny) a zawieszona działalność gospodarcza
    Od: "Robert" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy przy zawieszonej działalności mogę wystawić fakturę VAT w ramach
    przychodu
    z prowizji za polecenie usługi ?

    Prowizję otrzymuję miesięcznie (gdy osoba polecona skorzysta z usługi) i
    polecenie tej usługi
    (oraz pierwsze przychody dla mnie) nastąpiły jeszcze zanim zawiesiłem
    działalność.

    Trochę głupio, żeby mi teraz pieniądze uciekały bokiem.

    Pozdrawiam,

    RM.