  • Data: 2007-10-02 14:49:18
    Temat: Pytanie o podatek od darowizny
    Od: "Stefcio" <a...@w...zl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jak to jest z tym podatkiem. Mój wujek chce mi darować samochód, jak go
    wycenić? Według eurotax jest to około 16800zł ( sprawdzałem teraz przez
    internet ). Rozumiem że wuj jest II stopniem spokrewieństwa, czyli wolna
    kwota to 7276zł, a od reszty trzeba zapłacić podatek 7%? Czyli jakieś 667zł
    ? Jak jest tu jakiś błąd to proszę poprawić.
    Najważniejsze pytanie to czy muszę mieć NIP, jestem studentem NIPu nie mam.
    Jeśli tak to jak o niego wystąpić i ile się czeka na przydzielenie.

    Proszę o pomoc i pozdrawiam