  • 1. Data: 2004-03-02 12:14:16
    Temat: Pytanie o cło
    Od: "Piotr" <e...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jestem na tej grupie po raz pierwszy i nie wiem czy do końca moje
    pytanie pasuje do jej tematyki. Jeśli nie to bardzo przepraszam. Mianowicie
    chodzi oto, że mam zamiar kupić na amerykańskim serwisie aukcyjnym 4 pary
    oryginalnego obuwia sportowego (łaczna ich wartośc wahała by się w granicach
    $200). Nie wiem tylko, czy i ile bym musiał zapłacić cła za ten towar?
    Jeżeli ktoś ma informacje na temat naliczania, wysokości, miejsca płatności
    cła i innych związanych z nim informacji, to bardzo prosiłbym o ich podanie.

    Z góry bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam!