  • 1. Data: 2005-12-12 09:22:25
    Temat: Pytanie o PIT-5
    Od: Bobo <...@...c>

    Witam!

    Mam takie pytanie. Od stycznia do kwietnia pracowałem na etat. Od maja
    do września byłem bezrobotny. Od września prowadzę DG, czy w PIT-5 mam
    uwzględniać narastająco dochód za te trzy miesiące pracy na etat, czy
    skoro jest to już opodatkowane nie brać tego pod uwagę?

    --

    Karo

  • 2. Data: 2005-12-12 09:56:06
    Temat: Re: Pytanie o PIT-5
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Bobo" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > uwzględniać narastająco dochód za te trzy miesiące pracy na etat, czy
    > skoro jest to już opodatkowane nie brać tego pod uwagę?

    Tylko dochód z działalności. Dopiero w rocznym zeznaniu wpisuje się
    dochody z różnych żródeł.

  • 3. Data: 2005-12-12 10:28:09
    Od: Bobo <...@...c>

    Maria napisał(a):

    > Tylko dochód z działalności. Dopiero w rocznym zeznaniu wpisuje się
    > dochody z różnych żródeł.

    Dziękuję.