  • 1. Data: 2004-05-16 16:57:30
    Temat: Pytanie o PIT-5.
    Od: "Kamil" <k...@i...pl>

    1 kwietnia założyłem działalność gospodarczą.
    W kwietniu nie miałem żadnych dochodów. Tylko niewielkie koszty.
    Czy w maju muszę składać PIT-5 w US ???
    Jeśli nie to kiedy należy złożyć deklarację PIT-5 ? Czy dopiero w momencie
    kiedy osiągnę pierwszy dochód ?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2004-05-16 17:38:13
    Temat: Re: Pytanie o PIT-5.
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Pierwszą w danym roku podatkowym deklarację PIT-5 składa się wtedy, gdy z
    wyliczeń wyjdzie do zapłaty zaliczka na podatek wyższa niż 0. Potem już co
    miesiąc.

    Z.K.