eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Pytanie o DG i koszty.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2004-05-30 16:04:46
    Temat: Pytanie o DG i koszty.
    Od: "Kamil" <k...@i...pl>

    Witam Grupowiczow,

    1 kwietnia rozpoczalem oficjalnie 1-osobowa DG (tzn. od tego dnia jestem
    zgloszony w ZUS, GUS, UM i US).
    Jednak formalnosci zalatwialem juz w marcu i ponioslem z tego tytulu oplate
    w UM (tzw. oplata rejestracyjna).
    Czy moge ta kwote wliczyc w koszty ? (rachunek a wlasciwie dowod wplaty
    jest z marca - a wtedy jeszcze nie funkcjonowalem jako DG)
    Jesli moge to jak to wpisac ? Czy w KPiR jako pierwszy miesiac wpisac marzec
    ? Czy moze jakos inaczej ?

    Dziekuje z gory za pomoc
    Pozdr
    K




  • 2. Data: 2004-05-30 20:37:25
    Temat: Re: Pytanie o DG i koszty.
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>


    Użytkownik "Kamil" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c9d0md$2fiu$1@omega.artcom.pl...

    trochę późno bo już koniec maja ,jak już składałeś PIT to nie dopisuj
    w poprzednich miesiącach bo będziesz miał inny wynik w KPIR i w PIT
    .wpisz to w maj .do rachunku dopnij sobie kartę z notatką że dnia
    ....odnalazłeś dokument wpłaty i zaksiegowałeś go dnia pod Nr..... poz
    ksiegowej .
    Wtedy unikniesz kłopotu z pamiecią jak to się własciwie stało -mogą
    cię skontrolować za kilka lat .Koszty i tak liczysz w skali roku i
    nikt ci głowy nie urwie .
    --
    Pozdrawiam

    Lesław


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1