-
1. Data: 2004-05-30 16:04:46
Temat: Pytanie o DG i koszty.
Od: "Kamil" <k...@i...pl>
Witam Grupowiczow,
1 kwietnia rozpoczalem oficjalnie 1-osobowa DG (tzn. od tego dnia jestem
zgloszony w ZUS, GUS, UM i US).
Jednak formalnosci zalatwialem juz w marcu i ponioslem z tego tytulu oplate
w UM (tzw. oplata rejestracyjna).
Czy moge ta kwote wliczyc w koszty ? (rachunek a wlasciwie dowod wplaty
jest z marca - a wtedy jeszcze nie funkcjonowalem jako DG)
Jesli moge to jak to wpisac ? Czy w KPiR jako pierwszy miesiac wpisac marzec
? Czy moze jakos inaczej ?
Dziekuje z gory za pomoc
Pozdr
K
-
2. Data: 2004-05-30 20:37:25
Temat: Re: Pytanie o DG i koszty.
Od: "leslaw" <f...@v...pl>
Użytkownik "Kamil" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:c9d0md$2fiu$1@omega.artcom.pl...
trochę późno bo już koniec maja ,jak już składałeś PIT to nie dopisuj
w poprzednich miesiącach bo będziesz miał inny wynik w KPIR i w PIT
.wpisz to w maj .do rachunku dopnij sobie kartę z notatką że dnia
....odnalazłeś dokument wpłaty i zaksiegowałeś go dnia pod Nr..... poz
ksiegowej .
Wtedy unikniesz kłopotu z pamiecią jak to się własciwie stało -mogą
cię skontrolować za kilka lat .Koszty i tak liczysz w skali roku i
nikt ci głowy nie urwie .
--
Pozdrawiam
Lesław