  • 1. Data: 2002-12-21 20:01:50
    Temat: Przywóz dewiz ?
    Od: "agtg" <a...@w...pl>

    Witam wszystkich serdecznie.

    Czy może ktoś z szanownych grupowiczów jest zorientowany ile euro można
    przywieźć z Niemiec do Polski?

    pozdr agtg

  • 2. Data: 2002-12-21 20:42:40
    Temat: Re: Przywóz dewiz ?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Czy może ktoś z szanownych grupowiczów jest zorientowany ile euro
    można
    > przywieźć z Niemiec do Polski?

    Sprecyzuj pytanie.
    Odpowiadam złośliwie:
    można każdą ilość.

    Ale zapewne chodzi Ci o to:
    ile - jednorazowo - bez żadnych zezwoleń.
    Teraz 5000.

  • 3. Data: 2002-12-23 09:54:52
    Od: "ToK" <t...@a...waw.pl>

    > Czy może ktoś z szanownych grupowiczów jest zorientowany ile euro można
    > przywieźć z Niemiec do Polski?

    Nie ma zadnych ograniczen w ilosci przywozonych do Polski pieniedzy. Jedyna
    wazna sprawa, to koniecznosc pisemnego zgloszenia kwoty przekraczajacej
    10000EUR.

    Pozdrawiam

    Celnik

  • 4. Data: 2002-12-23 15:21:42
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Ale zapewne chodzi Ci o to:
    > ile - jednorazowo - bez żadnych zezwoleń.
    > Teraz 5000.

    Odszczekuję.
    Niech będzie 10000 - tak jak chce Celnik :-)
    Zapomniałem, że ten limit powiększono.

    CEZ