  • 1. Data: 2003-10-28 10:17:15
    Temat: Przeszacowane udziały
    Od: "Kłapouchy" <a...@o...pl>

    Jestem udziałowcem spółki z o.o. Zamierzamy dokonać przeszacowania
    wniesionego przez nas aportu. Zaznaczam, że udziały w częsci zostały pokryte
    gorówką w części aportem. Naszym celem jest podniesienie wartości udziałów.
    Czy od wartości przeszacowanych udziałów będę musiał zapłacić podatek
    dochodowy od osób fizycznych? A jak to wygląda gdy udziałowcem jest osoba
    prawna ( inna spólka z o.o.)?

  • 2. Data: 2003-10-28 10:20:24
    Temat: Re: Przeszacowane udziały
    Od: drozdziak <d...@p...onet.pl>

    Kłapouchy wrote:
> [...]
    > Czy od wartości przeszacowanych udziałów będę musiał zapłacić podatek
    > dochodowy od osób fizycznych? A jak to wygląda gdy udziałowcem jest osoba

    Witam

    Polecam serwis www.e-kancelaria.com.pl.
    Porad udzielaja licencjonowani radcy prawni i doradcy podatkowi.
    Mysle, ze warto...