  • 1. Data: 2011-10-17 19:20:19
    Temat: Przerwanie okresu przedawnienia
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Czy zawiadomienie o wszczęciu postępowania przerywa okres przedawnienia?

    Właśnie dostałem takowe od ZUS'u za składki należne za październik i
    listopad 2001r.

    W tamtym okresie zamykałem działalność ale było to już tak dawno, że nie
    bardzo jestem w stanie jakkolwiek ustosunkować się do tego pisma.
    Banki też nie dysponują wyciągami z przelewów za 10 lat do tyłu.

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-10-17 19:22:40
    Temat: Re: Przerwanie okresu przedawnienia
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Jeszcze jedno.

    Czy w takim zawiadomieniu ZUS musi podać całkowite zadłużenie do dnia
    sporządzenia pisma, czy np. po zamknięciu tej sprawy może znaleźć sobie
    jakiś inny okres należnych składek np grudzień 2001?

    --
    M.