  • Data: 2007-05-10 11:29:07
    Temat: Przelew walutowy i przychod
    Od: "Mateusz Dabrowski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pierwszy raz mi sie cos takiego przydazylo.
    Sprawa wyglada nastepujaco:

    Wystawiam fakture powiedzmy w EUR na kwote 1000EUR.
    Nastepnie kontrachent placi za nia 1000EUR.
    Na moje konto wpływa 945EUR.
    Na potwierdzeniu przelewu sa takie informacje:
    Kwota zlecona: 955EUR
    Kwota Przelewu: 945EUR
    Prowizja banku zagranicznego: 0,00

    I tu moje pytanie czy te brakujace 55EUR mozna wliczyc w koszty (cos mie sie
    jednak zdaje ze nie bazdzo bo na potwierdzeniu nie ma nigdzie zaznaczonych
    prowizji :( ale chetnie poznam zdanie innych).

    Do tej pory jak przychodzil mi przelew to byly w nim
    zaznaczone/wyszczegolnione prowizje bankow zagranicznych wiec nie bylo
    problemu.

    pozdrawiam
    mdab