  • Data: 2006-01-11 07:40:33
    Temat: Przekazanie bonów z firmy do firmy
    Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jak zaksięgować nastepujące zdarzenie gospodarcze:
    - istnieją dwie spółki - sp.j. i sp. z o.o. - mają tych samych właścicieli/
    udziałowców.
    Część pracowników przeszła w 2005 r. ze starszej sp. j. do sp. z o.o.
    Spółka jawna miała fundusz socjalny i na święta zakupiła bony towarowe dla
    pracowników, przy czym dostali je zarówno pracownicy sp.j., jak i sp. z o.o.
    Jak udokumentować przejście bonów z jednej spółki do drugiej i jak je
    potraktować w sp. z o.o, która nie posiada jeszcze funduszu socjalnego?

    Uff... mam nadzieję, że za bardzo nie zamotałam :)

    Pozdrawiam
    AM