  • Data: 2003-03-03 18:52:08
    Temat: Przedsiębiorcy zapłacą 40 procent więcej
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przedsiębiorcy zapłacą 40 procent więcej
    Najprawdopodobniej o ponad 40 proc. wzrośnie składka na ubezpieczenie zdrowotne
    płacona przez osoby prowadzące działalność
    gospodarczą, twórców, artystów i osoby wykonujące wolny zawód. Jest bardzo
    prawdopodobne, że ta podwyżka dotknie już składkę za
    marzec (płatną zasadniczo w kwietniu), bo ustawa o Narodowym Funduszu Zdrowia wejdzie
    w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w
    Dzienniku Ustaw.

    Prawdopodbnie dziś, gdy czytają państwo DOBRĄ FIRMĘ, znany jest już komunikat ZUS w
    tej sprawie (...)"

    Info jest z 25.02.2003 r, dzisiaj szukałem na stronie ZUS i nic nie znalazłem ...
    niby wynika to z nowej ustawy ale może sie
    wycofali :)

    Dalej na stronie Rzepy
    http://www.rp.pl/dodatki/firma_c_030225/firma_c_a_3.
    html#1