  • Data: 2008-01-06 21:54:59
    Temat: Przedawnienie podatkow
    Od: amarand <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W skrocie:
    W 2004 roku odchodzac z mojego zakladu pracy otrzymuje akcje. Na
    podstawie umowy przedwstepnej odsprzedaje czasc akcji mojemu
    pracodawcy z zastrzezeniem ze nastepna czesc zostanie odsprzedana po
    dwoch latach i podatek bedzie rowniez rozliczony po dwoch latach. W
    miedyczasie rozwodze sie i wyjezdzam za granice. Mieszkam tu od dwoch
    lat. Kwota za pozostala czesc akcji wplywa na moje stare konto w
    Polsce i zostaje "spozytkowana" przez moja ex zone. Podatek oczywiscie
    nie zostal zaplacony. Kilka dnie temu dowiaduje sie ze otzrymalem
    pismo z US z nakazem stawienie (odebrane przez moja ex) sie celem
    wyjasnien. Domyslam sie ze chodzi wlasnie o ten podatek. Nie planuje
    przez najblizsze kilka lat wracac do Polski, ale planuje odwiedzic
    rodzine. Pytanie moje jest: kiedy w takim przypadku przedawnia sie
    sprawa zaleglego podatku ?

    pozdr!