  • 1. Data: 2003-11-14 22:29:45
    Temat: Proszę pomóżcie, chodzi o ryczałt
    Od: "Łukasz J." <j...@U...gda.pl>

    Witam Wszystkich
    Mam ogromną prośbę , HELP !!! Kazano mi założyć w pracy działalność
    gospodarczą, co też uczyniłem. Z zusem jakoś sobie poradziłem, natomiast mam
    problem z podatkiem. W Urzędzie Skarbowym, po "konsultacji" z panią
    pracującą tam, oraz panią księgową z mojej firmy "wziąłem ryczałt" ponieważ
    miało niby mi się to najbardziej opłacać. Czy ktoś wie jak się oblicza kwotę
    którą mam zapłacić ? Czy to się liczy od zarobionej sumy, czy na jakiejś
    innej zasadzie? Nie mam o tym zielonego pojęcia, a nie mam nikogo znajomego
    kto by się znał na tym. Jeśli ktoś może mi jakoś pomóc, to będę ogromnie
    wdzięczny. Przepraszam jeśli napisałem to "niefachowym" językiem ale jestem
    zielony w tym temacie, i wykończony bo ledwo co wróciłem z pracy.
    Z góry dzięki za każdą odpowiedź , ew. jakieś linki gdzie znajdę wyjaśnienie
    tego (również na prv)

    Łukasz Jeszke
    l...@T...net
    gg:2172953

  • 2. Data: 2003-11-15 17:02:50
    Temat: Re: Proszę pomóżcie, chodzi o ryczałt
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Łukasz J. wrote:

    > W Urzędzie Skarbowym, po "konsultacji" z panią
    > pracującą tam, oraz panią księgową z mojej firmy "wziąłem ryczałt" ponieważ
    > miało niby mi się to najbardziej opłacać.

    Czy wystawiając faktury byłemu pracodawcy można już być na ryczałcie?

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 3. Data: 2003-11-15 18:51:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Nov 2003, Hrabia Mol wrote:

> [...]
    >+
    >+ Czy wystawiając faktury byłemu pracodawcy można już być na ryczałcie?

    Jak to tu wykładali, że co z ustnymi "wyjaśnieniami" ? ;)
    Art. 8.1.6 -> 8.2 UoZPDoNDOPOF
    (nie wiem czy Łukasz załapał co mu chciałeś powiedzieć :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)