  • Data: 2003-11-05 10:50:23
    Temat: Prosze o pomoc/porade...
    Od: "Monika" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam taki mały a może nie problem.
    Moze od poczatku od 11 lat jestem mężatka zawsze rozliczałam sie wspólnie z
    męzem, ale zaistniała taka okoliczność ze od września mąż nie mieszka ze mna i
    dzieckiem (dostaje alimenty na dziecko) w przyszlym roku do końca kwietnia
    trzeba sie rozliczyc a ja nie wiem czy moge zrobić to teraz osobno, ja swoje
    rozliczenie a mąż swoje. Dodam ze formalnie jesteśmy małżeństwem, nie mamy ani
    separacji ani rozwodu.
    Bardzo prosze o pomoc/porade...wiem ze to jeszcze jest kupa czasu na
    rozliczenie ale chcialam wiedziec troche wczesniej.

    Serdecznie pozdrawiam Monika