eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProste pytanie › Proste pytanie
  • Data: 2003-09-29 12:06:35
    Temat: Proste pytanie
    Od: "BP" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wiatm!

    Prowadzę KPiR. Czy jeżeli chcę zaksięgować jako koszty, wydatki poniesione
    na opłaty związane z rozpoczęciem działalności takie jak opłata za wpis do
    ewidencji dg, opłata skarbowa pobrana za zapytanie oniekaralnośc itp.,
    powiniem najpierw sporządzić PK i dopiero wtedy zaksięgować?
    Czy też mogę każdy poniesiony wydatek wpisać bezposredni do KPiR? Co wtedy
    wpisać w pozycji: nr dowodu księgowego?

    Z góry dziękuję za okazaną mi pomoc.
    Maks.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1