eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProśba o pomoc - amortyzacja samochodu / wpis do rejestru › Prośba o pomoc - amortyzacja samochodu / wpis do rejestru
  • Data: 2002-11-18 10:47:56
    Temat: Prośba o pomoc - amortyzacja samochodu / wpis do rejestru
    Od: "Mateusz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam 2 pytania. Bardzo dziękuję za sugestie. Kupiłem używany samochód
    ciężarowy od dilera
    Czy to prawda, że używany samochód kupiony na DG można amortyzować ze stawką
    40% ? Może istnieją jakieś ograniczenia tego przepisu?
    Kiedy taki używany samochóde mogę wpisać do ewidencji środków trwałych (żeby
    móc rozliczać paliwo, ubezpieczenia itd...) - wtedy gdy go kupię, wtedy gdy
    zarejestruję na próbnych numerach, czy dopiero wtedy gdy dostanę już czarne
    tablice.

    Bardzo dziękuję za pomoc.
    pozdrawiam
    m.