  • Data: 2006-09-05 20:26:07
    Temat: Programista, podatek, US ?
    Od: "szaki" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Przejrzałem juz trochę grupę, ale "przypadku" takiego jak mój
    niestety nie znalazłem. A więc:

    Jestem programistą, napisałem program i chciałbym go sprzedawać na
    allegro. Jestem osobą pracującą - dodam jeszcze.

    Czy muszę odrazu rejstrować działanośc gospodarczą ?

    Niestety nie wiem czy mój program będzie się sprzedawał i
    pomyślałem że chciałbym przez 3-4 miesiące posprzedawać go na
    allegro, w przypadku sukcesu założyć DG. No ale jeżeli tak, to w
    jaki sposób, mam odprowadzić podatek ? Czy wogóle jest coś takiego
    możliwe ?

    Co wy zaproponowalibyście mi bym zrobił ? Jaki obrać tok
    postępowania, by wilk (US) był syty i owca(ja) była cała, bym nie
    musiał płacić kary za nieodprowadzony podatek?

    Niestety trochę gubie się w tej plątanienie podatkowo-prawnej.

    Za wszelką pomoc z góry dziękuje.

    Pozdrawiam Łukasz