  • 1. Data: 2003-07-23 17:30:34
    Temat: Program fakturujący
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Witam!
    Czy istnieją jakieś darmowe programy fakturujące?
    Będę wdzięczna za pomoc.
    Pozdrawiam
    Hania

  • 2. Data: 2003-07-23 18:14:54
    Temat: Odp: Program fakturujący
    Od: "Piotr K." <b...@s...com>

    > Czy istnieją jakieś darmowe programy fakturujące?

    http://www.polskie.programy.nom.pl
    http://download.chip.pl/index/download_index_1319.ht
    ml
    http://www.pcworld.pl/ftp/kategorie.asp?sys=pc&id=66
    http://www.komputerswiat.com.pl/download/001-program
    y_firma.html
    http://www.komputron.qs.pl/cgi/soft_show.cgi?cmd=sea
    rch&ktg=0201
    http://www.google.pl/search?q=fakturowanie+freeware&
    ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=
    http://www.szukacz.pl/Szukaj/Szukaj.aspx?pc=polska&q
    =fakturowanie+freeware&ct=polska

    itd. :)

    Piotr

  • 3. Data: 2003-07-23 18:39:24
    Temat: Re: Program fakturujący
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Nie zdawałam sobie sprawy, że jest tyle darmowych programów. Teraz muszę coś
    wybrać, a mam w czym wybierać.
    Bardzo dziękuje i pozdrawiam
    Hania

  • 4. Data: 2003-07-23 19:58:16
    Od: "Piotr K." <b...@s...com>

    > Nie zdawałam sobie sprawy, że jest tyle darmowych programów. Teraz muszę coś
    > wybrać, a mam w czym wybierać.

    Ciężko będzie z wyborem, bo opisy są skromne i często nie oddają wartości użytkowej.

    Przez przypadek znalazłem niezła wyszukiwarkę: http://www.yandex.pl/
    reklamuję ją ponieważ potrafi szukać "odmian". Po prostu dobra alternatywa googla.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2003-07-24 06:14:08
    Od: "bigben" <b...@w...pl>

    > Ciężko będzie z wyborem, bo opisy są skromne i często nie oddają wartości
    użytkowej.

    ale chyba warto posiedziec i potestowac...

    pozdr.
    ben

  • 6. Data: 2003-07-24 07:35:26
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    > itd. :)

    a czy te programy można używać mając prywatny komputer nie będący w ŚT
    DG?

    Podr.
    Kris

  • 7. Data: 2003-07-26 21:20:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Jul 2003, it was written:
    [...ktoś...]
    >+ > itd. :)
    >+
    >+ a czy te programy można używać mając prywatny komputer nie będący w ŚT
    >+ DG?

    Masz na myśli "nieujawnione ŚT" ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 8. Data: 2003-07-26 21:37:42
    Od: mONOlit <t...@w...pl>

    Moge polecic program FAKTURANT firmy SOKARIS
    nie jest on co prawda darmowy, ale tyle funkcji co w sobie zawiera to naprawe sie
    oplaca za palcic
    za licencje 120 zl (w tym wszystkie aktualizacje dozywotnio darmowe:-) )
    wiecej info o programie: www.fakturant.sokaris.com.pl

    --
    "Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież." (William James)

    mONOlit

  • 9. Data: 2003-07-28 07:20:15
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    > Masz na myśli "nieujawnione ŚT" ? :)

    komputer jest prywatny i chodzi o to czy mogę go użyć do wystawiania
    faktur w DG (korzystając z programu free)?

    pozdr.
    Kris

  • 10. Data: 2003-07-29 08:24:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Jul 2003, it was written:

    >+ > Masz na myśli "nieujawnione ŚT" ? :)
    >+
    >+ komputer jest prywatny i chodzi o to czy mogę go użyć do wystawiania
    >+ faktur w DG (korzystając z programu free)?

    IMO oczywiście.
    *Co najwyżej* zostanie uznany za nieujawniony ŚT właśnie :)
    Jest prawdą że był dość dawno temu (1998 ? 1999 ?) wyrok
    NSA który uznał po sprzedaży takiego ŚT że dochód ze sprze-
    daży jest dochodem z DG (mimo nieamortyzowania !) ale
    o *nowych* takich wykładniach nie słyszałem, a ustawa była
    nieco nowelizowana....

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)